זכויות חולי סרטן

הורים יקרים, לכם לא צריך לספר מהי מחלת הסרטן. לכם לא צריך להגיד שלפעמים גידול זעיר בגודלו, בגוף של ילד קטן, מחולל מהפכה של ממש אצל המשפחה כולה.
לכם לא צריך להגיד כי המחלה של הילד אינה עוד בעיה שנוספה לחיים כי אם אירוע מכונן בהם. לפעמים יש את התחושה כי ניתן למתוח קו של לפני ואחרי. כי התמונה של לפני והתמונה של אחרי שונה לחלוטין.
כשילד חולה סרטן, אתה אורז את מטלטליך, עוזב את העולם הישן ועובר לגור ביקום אחר. יקום בו בית החולים הוא ביתך השני (או שמא הראשון) האיום הגדול בו הוא ספירות נמוכות, הבדיחות בו הן מעולם ההומור השחור והידידים בו הם לא תמיד מי שחשבת שאי פעם תכיר אותו. המאבק על החיים הוא גורם מלכד והשותפים במאבק הופכים להיות אחים של ממש.
בעולם החדש, יש גם שפה חדשה. בעולם החדש יש גם כללים אחרים וחוקים חדשים.
בעולם חדש זה מגיעות לכם הטבות שונות בתחומים שונים וכאן נפרט את המשמעותיות שבהם.

שימו לב, הכסף שתקבלו עבור מחלתו של הילד מגיע לכם ורק לכם. לרוב המחלה מביאה איתה גם טלטלה כלכלית גדולה. הביטוח הלאומי מגדיר את הסיוע והתמיכה שלו כשהשתתפות בהוצאות שלכם.
ישנם הרבה חברות בארץ שמציעות את עזרתן במימוש והשגת זכויות לחולים. חברות אלו מציעות את שירותיהן תמורת אחוזים מהקצבה או תשלום חד פעמי.
הם יספרו לכם כי המוסד לביטוח לאומי מקשה על קבלת הקצבה (דבר שפעמים רבות אינו נכון), ושללא ליווי שלהם לא תוכלו לקבל את התמיכה (שוב, גם זה לא נכון) הכל במטרה שתגישו דרכם את הקצבה והם יזכו באחוזים ניכרים מתוכה. אל תתפתו. 

אנחנו ברחשי לב פה עבורכם לסייע, לייעץ ולעזור ללא תשלום כלל.

ילדים שחלו במחלת הסרטן זכאים לסיוע מהמוסד לביטוח לאומי, קופות החולים, ביטוח בריאות פרטי ועוד. אנחנו בעמותת רחשי לב, פה עבורכם, כדי לסייע, לייעץ ולעזור ללא תשלום כלל. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 1-800-28-11-28 או להשאיר פרטים נציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

X
דילוג לתוכן