ערכה ראשונית, כמענה לצרכים הבסיסיים של ילדים חולי סרטן המתאשפזים לצורך טיפולים

ה-BOX שאחרי הבוקס, כשילד מגלה שהוא חולה סרטן, הוא מרגיש שקיבל בוקס בבטן. ברגע אחד כל העולם מתהפך. לפני רגע עוד היה ילד רגיל, שמח, שובב, רץ, קופץ, משחק עם חברים – ועכשיו, חולה סרטן, שצריך לעזוב את החיים המוכרים והאהובים, ולהתאשפז בבית חולים. הכול זר, לא מוכר, מאיים, מפחיד, כואב… אפילו העיניים של אימא ואבא, אדומות עכשיו מבכי ואימה מפני הלא נודע.
בדיוק ברגע המפחיד והבודד הזה, אנחנו בעמותת רחשי לב, דואגים להיות שם בשביל כל ילד וילדה, שמתאשפזים בפעם הראשונה במחלקה. צוות רחשי לב, בנות השירות והמתנדבים, מושיטים לילדים ולמשפחותיהם יד אוהבת, ומבטיחים להיות איתם לאורך כל הדרך.

הBOX- שאחרי הבוקס - קופסת "קבלת הפנים"

את קופסת "קבלת הפנים" השקנו בעמותת רחשי לב החודש, המארז נותן לילדים חולי סרטן מענה ראשוני לצרכים הבסיסיים שלהם עם כניסתם לאשפוז: מידע על מה שמחכה להם, מידע על עולמות הליווי והסיוע שאנחנו מעמידים לרשותם, ציוד בסיסי לאשפוז, פינוקים, משחקים והכי חשוב – הבטחה שהם לא לבד!

עמותת רחשי לב, תמיד לצידם של ילדים חולי סרטן ובני משפחתם

"החיבוק והתמיכה של עמותת רחשי לב  הם חלק משמעותי ובלתי נפרד מהמסוגלות שלנו להתמודד עם המחלה של יהלי. לראות אותם מעלים על פניה חיוך, מצחיקים ומשמחים אותה ומצליחים להוציא אותה מהדיכאון ו"הבאסה" פעם אחרי פעם. אופייני לרחשי לב שימת הלב והחשיבה על הפרטים הקטנים, תמיד הם יודעים לזהות איפה צריך לתת תמיכה ומתי צריך להירתם. קופסת קבלת הפנים שהם חילקו החודש, היא עוד דוגמה לרגישות ולחשיבה שלהם על כל פרט, לרצון להיות שם בכל רגע ולתת לנו את התחושה שאנחנו לא לבד"
(מוריה, אמא של יהלי, בת ה3, המטופלת בתל השומר).

 

מידי שנה מאובחנים בישראלים כ500 ילדים חולי סרטן.
עלות ערכה 180 ₪.

בעזרתך, נוכל להבטיח, שהרגע הטראומתי של גילוי הסרטן וההגעה לאשפוז יעבור על הילדים ועל והוריהם בידיעה, שאנחנו בעמותת רחשי לב, פה איתם, לתמוך, ללוות ולחזק לאורך כל הדרך, ושהם לא צריכים לעבור את מלחמת חייהם לבד. 

X
דילוג לתוכן