בזכות תרומתכם, עמותת רחשי לב חגגה יום הולדת לטאקלה אקאלו

טקאלה אובחן עם סרטן עצמות ברגל, עבר טיפולים כימותרפיים, כריתה של הרגל ושיקום ממושך בבית החולים דנה דואק לילדים, איכילוב. מספר חודשים לאחר שסיים את הטיפולים בפעם הראשונה, הסרטן היכה בשנית, מפושט ואגרסיבי, וטאקלה עבר לקבלת טיפול תומך בבית החולים ספרא לילדים, שיבא תל השומר.
מרגע גילוי המחלה, צוות רחשי לבבנות השירות הלאומי והמתנדבים, מלווים את טאקלה יד ביד, תומכים ומעודדים, ודוחפים אותו להתגבר על הקשיים והאתגרים הרבים איתם הוא נאלץ להתמודד, להמשיך להאמין בעצמו וביכולות שלו להמשיך להילחם על חייו.

עזרו לנו להמשיך להעניק לילדים חולי סרטן חגיגות ימי הולדת

את יום הולדתו ה23, ביקש טאקלה לחגוג עם האנשים הקרובים אליו, אנשים שהפכו למשפחתו השנייה והקרובה ביותר, בחודשים אלו של המלחמה בסרטן.
התאספנו יחד בבית רחשי לב בתל השומר, בני משפחה, צוות העמותה, בנות השירות והמתנדבים, וחגגנו לטאקלה מסיבת יום הולדת שלא תשכח, מסיבת יום הולדת שמסמלת עבורו את ניצחון הרוח, את הנחישות להילחם על אף ולמרות הכל, את הידיעה שהוא לא לבד.
שף בשרים מטורף, די.ג'יי אלוף, עיצובי בלונים, שולחן קינוחים, עוגת סטייק מעוצבת – היו רק חלק מהאירוע המרגש, שכולו הופק ותופעל על ידי מתנדבים טובים, שבאו לחבק את טאקלה ולתת לו כח להמשך.

עזרו לצוות עמותת רחשי לב, להמשיך להעניק לילדים חולי סרטן חגיגות ימי הולדת אותם לא ישכחו, עבור חלקם, זהו יום ההולדת האחרון בחייהם, וההזדמנות האחרונה להגשים ולחגוג כמו שהם רוצים וחולמים. תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1-800-28-11-28 או השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
לתרומות לחצו כאן
להתנדבות לחצו כאן

X
דילוג לתוכן