הטסות רפואיות וייבוא תרופות נדירות בזמן סגר אווירי בעקבות הקורונה

בימי קורונה, הגבולות האוויריים היו סגורים והציבו בפנינו אתגרים גדולים.
רפאל, היה מאושפז בטיפולים בווינה ומצבו הרפואי היה מורכב. רפאל טס לטיפולים עם אביו, כאשר אימו ו-3 אחיו נשארו בארץ. בערב פסח, פנתה אלינו משפחתו של רפאל שנסייע להם לחגוג את החג יחד. רפאל היה זקוק לאימו ולאחיו לצידו. ארגנו הטסה אווירית לאימו ולאחיו של רפאל, במטוס פרטי מיוחד, עם מכונית שחיכתה להם מיד בנחיתה, על מנת שהמשפחה תוכל לטוס בבטחה אל רפאל, ללא חשיפה חלילה לקורונה וללא צורך בבידוד עם הגעתם לוינה, וכך התאפשר למשפחה לשהות בחג יחד.

מבצע לוגיסטי מורכב, בייבוא תרופות מיוחדות ונדירות מחו"ל

בנוסף, הטסנו 4 ילדים בהטסות רפואיות, כל אחד לפי צורכי הטיפול, דבר שבשגרה הוא מבצע לא פשוט. התיאום הרפואי בין הרופאים ומול בית החולים, הסיוע פיננסי, התיאומים הלוגיסטיים של רופא מלווה, אמבולנס, אשרות כניסה, כרטיסי טיסה, דירה בחו"ל, מתרגם ומלווה בעיר הזרה- עם הגבולות הסגורים בשל הקורונה, כאשר בתי חולים לא מקבלים חולים חדשים- היה אתגר מיוחד אשר צלחנו אותו בהצלחה.

סבין, מייק, אדל ושחר – הגיעו בשלום לארה"ב, לטיפולים שבהמלצת הרופאים שלהם, היו הסיכוי היחיד עבורם להילחם על חייהם.
כמו כן, נערכנו במבצע לוגיסטי מורכב, בייבוא תרופות מיוחדות ונדירות מחו"ל, תרופות חיוניות שהבטיחו לילדים המאושפזים פה בארץ, סיכוי לחיים, אך הסגר האווירי לא איפשר ייבוא שלהם כבדרך כלל.

עמותת רחשי לב תומכת בילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן

עמותת רחשי לב, עמותה למען ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן , פועלת נמרצות להצלתם של מאות ילדים בשנה, החולים בסרטן מסוגים שונים, אם גם אתם מעוניינים לתרום למענם של ילדים חולי סרטן – לתרומות לחצו כאן.
באתר רחשי לב תמצאו מידע אודות פעילות העמותה, טיפול ביולוגי בסרטן, זכויות חולה סרטן בקופת חולים, פועלינו בזכות תרומתכםועוד.

 תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1-800-28-11-28 או השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

X
דילוג לתוכן